رئیسی: اقدامات انجام‌شده برای اقتصاد دریامحور در کشور کافی نیست تعیین محل جدید سفارت جمهوری آذربایجان در ایران فرمانده کل ارتش: جهان به دو دوره قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم شد سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم هدف قرار گرفت روسیه حملات گسترده اوکراین با ده‌ها پهپاد و شهپاد را خنثی کرد گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی| پیگیری وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) روزنامه تایمز اوراسیا از فعالیت ۲۳ گروه بزرگ تروریستی در افغانستان خبرداد درخواست ایتالیا از رژیم صهیونیستی برای پایان عملیات نظامی در رفح رئیسی در مصلی ساری: استفاده از تولید داخل برای ما در اولویت است برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان رضوی | وزیر کشور: خسارات سیلاب مشهد را حل و فصل می‌کنیم + فیلم عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد: عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را در معرض دید قرار داد افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

تاکید نماینده مجلس بر لزوم رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و کشاورزان

  • کد خبر: ۲۰۳۴۸۹
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
تاکید نماینده مجلس بر لزوم رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و کشاورزان
عضو کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و کشاورزان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (۱۱ دی ۱۴۰۲)در نطق میان دستور خود اظهار کرد: کلان شهر اصفهان و شهر‌های مجاور آن تبدیل به آلوده‌ترین شهر کشور شده و حتی از تهران سبقت گرفته است؛ در این شرایط سوال این است که چرا مسئولان مربوطه دست روی دست گذاشته و کاری نمی‌کنند. مگر بدتر از این هم وضعیتی است؟ وضعیت طوری شده که مردم نای نفس کشیدن هم ندارند؛ نمی‌شود تا ابد مدارس را تعطیل کرد و مردم در خانه‌های خود حبس شوند.

وی با بیان اینکه تمام دستورالعمل‌ها و قوانین موجود برای احیای رودخانه زاینده رود بر زمین مانده است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم اصفهان خطاب به مسئولان فرمودند که برای رفع مشکل آب اصفهان، شب از روز نشناسید، ولی متاسفانه هیچ کاری انجام نشده است.

نماینده فلاورجان در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت نهاده‌های دامی گفت: دام‌های دامداران گرسنه هستند و به دلیل همین گرسنگی، دام‌های مولد به کشتارگاه برده می‌شود؛ دام‌های گرسنه منتظر تصمیمات کش و قوس دار و نامربوط مسئولان نمی‌مانند. از طرف دیگر گرانی نهاده‌های دامی هزینه تولید را بالا برده و منجر به گرانی گوشت و مرغ شده که نتیجه آن و خالی‌تر شدن سفره‌های مردم است.

وی با انتقاد از گران شدن قیمت اینترنت گفت: وقتی می‌گوییم گران است می‌گویند اپراتور‌ها در حال ورشکستگی هستند پس اگر در حال ورشکستگی هستند چرا اسپانسر و حامی باشگاه‌های حرفه‌ای دولتی و نیمه دولتی و برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند؟ آیا این بدان معنا نیست که می‌خواهند از جیب خالی مردم هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات خود را جبران کنند؟

این عضو کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودرو مونتاژی چینی سه برابر قیمت جهانی است گفت: دستمزد در ایران پایین‌ترین نرخ در جهان را دارد.

موسوی لارگانی در پایان بر لزوم رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و کشاورزان تاکید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->